Mô tả công việc:
(Mức lương: Thỏa thuận)JD sơ lược:
- Quản lý và hỗ trợ các ứng dụng của công ty và hệ thống phần mềm liên quan
- Cung cấp hỗ trợ CNTT cho người dùng cuối. Khắc phục sự cố, định cấu hình và bảo trì tất cả các ứng dụng trong công ty.
- Tham gia với người dùng doanh nghiệp để hiểu nhu cầu của họ, phân tích yêu cầu và đưa ra các giải pháp giúp phát triển kinh doanh.
- Hỗ trợ người dùng cuối về các vấn đề liên quan đến phần cứng như sự cố máy tính, mạng, máy in,...
Infrastructure & System management
- Application Management: Actively participate in implementation, optimization and development of ERP/DMS and related software systems; Maintain, develop and enhance the efficiency of the system, by providing fix, new tools, and end-users training to meet company needs; Database Server administration and management; Manage IT Change Request, implement an approved Change request
- Gather and analyze user requirements, design, modify and maintain applications to meet business demands.
- Create and maintain systems/services documentations, training programs/materials, operating manuals.
- Join Disaster Recovery Process.
- Offer basic technical support to company staff computer, printer, network problems. Manage IT equipment.
- Install and update company software and hardware as needed.
- End user training on IT policies/standards and procedures.
Implement project as assigned
Daily support
Support users in all kinds of IT/IS activities, train users, solve all hardware related problems, detect viruses, consult all IT/IS related questions in order to optimize the efficiency of general office software, computer.
Customer service
- Great customers immediately, in a courteous and friendly manner
- Respond to customers complaints
- Ensure customers are properly qualified for needs, wants, and ability to buy
- Handle customer complaints reasonably, showing empathy and positive attitude and demonstrate our commitment to "Make Things Right"
- Attend training sessions to improve Skills and Capabilities
- Monitor and attend to all issues related to other assigned tasks;
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Quyền lợi được hưởng:
Personal Health Care (for inpatient and outpatient), Annual Health Checkup
Training opportunities frequently
KPI bonus
Training opportunities frequently
KPI bonus
Chế độ đãi ngộ:
- Mức lương cực kỳ hấp dẫn, chế độ phúc lợi tốt của tập đoàn châu ÂU
- Thưởng cuối năm hậu hĩnh, tăng lương hàng năm đều đặn
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện
- BHXH, BHYT, BH sức khỏe đầy đủ
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu): Cao Đẳng
Yêu cầu công việc:
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Tốt nghiệp Cao đẳng hoặc Đại học chuyên ngành CNTT
- Có ít nhất 2 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực IT/IS, ưu tiên ứng viên đã làm công ty có nhiều chi nhánh.
- Trung thực, cẩn thận, kỹ năng giao tiếp tốt.
- Tiếng Anh đọc viết cơ bản. Kỹ năng văn phòng tốt.
- Các kiến thức cần có: Hiểu biết về hệ thống ERP, DMS; Hiểu biết về Database, SQL
- Ưu tiên ứng viên có kiến thức về: Microsoft Windows Active Directory, Office 365 và Google Workplace
- Bachelor's degree in Information Technology and/or Computer Science
- At least 2 years of experience in any major IT/IS environment.
- Good understanding ERP, DMS system;
- Good knowledge on Database, SQL
- Have good experience of Software programming languages such as Python, Dot Net and business analysis skill
- Strong analytical skill and logical mind
- Knowledge of Networking and hardware are a plus
- Knowledge on virtual solutions, Microsoft Windows Active Directory, Office 365 and Google Workplace are a plus
- Interpersonal Skills
- Excellence communication skills
- Problem solving skills
- Able to work in a team and under pressure
- Be prompt and available for flexible scheduling
- Fluent English to communicate
- Proactive, can do attitude
Yêu cầu giới tính: Nam/Nữ
Ngành nghề: CNTT - Phần Cứng,IT Support,Quản Trị Mạng
Cao Đẳng
Không yêu cầu.