Customs Customer Service Agent [Belgium]


 

CEVA Logistics provides global supply chain solutions to connect people, products and providers all around the world. Present in 170 countries and with more than 110,000 employees spread over 1,300 sites, we are well on our way to achieving our vision: to be a Top 5 global 3PL.

We believe that our employees are the key to our success. We want to engage and empower our diverse, global team to co-create value with our customers through our solutions in contract logistics and air, ocean, ground, and finished vehicle transport. That is why CEVA Logistics offers a dynamic and exceptional work environment that fosters personal growth, innovation, and continuous improvement.

DARE TO GROW! Join CEVA Logistics, and you will be part of a team that values imagination, encourages boldness and exemplarity, and is committed to excellence in everything we do. Join us in our mission to shape the future of global logistics as we become a global leader in the logistics industry. As we continue growing at a fast pace, will you “Dare to Grow” with us?


DE ROL


$ads={1}

In jouw functie als Customer Service Agent werk je nauw samen met je collega’s op de Customs afdeling en je rapporteert aan de Customs Coordinator. Je standplaats is de altijd gezellig en dynamische locatie Antwerpen, welke zowel met eigen vervoer als openbaar vervoer makkelijk te bereiken is.


WAT GA JE DOEN?


Als Customer Service Agent ben je verantwoordelijk voor het organiseren van douane aangiftes. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en hebt aandacht voor vragen, wensen en behoeften van de klant. Eventuele problemen in het proces signaleer je tijdig en los je proactief op. Ook verzorg je diverse rapportages voor de klanten. Daarnaast onderhoud je contacten met de verschillende afdelingen binnen CEVA zowel op de branche als wereldwijd.

Naast bovengenoemde aspecten ben je in de functie Customer Service Agent verantwoordelijk voor:


  • Het controleren van opdrachten om douane aangiftes op te maken op juistheid en volledigheid.
  • Het voorbereiden van douane aangiftes aan de hand van de daarvoor geldende procedures.
  • Het stellen van prioriteiten voor het verwerken van de douane aangiftes;
  • Het informeren en instrueren van de verschillende afdelingen en (externe) partijen met betrekking tot het afhandelen van douane aangiftes;
  • Het verwerken van transacties is het systeem van de opdrachtgever.


WAAR ZIJN WIJ NAAR OP ZOEK?


Jij bent een professional die in staat is binnen een veranderende en dynamische omgeving de afdeling naar een hoger niveau te tillen. Met jouw sociale, organisatorische en communicatieve vaardigheden zet je je in om samen met jouw collega’s het optimale resultaat te behalen. Je bent stressbestendig, klantgericht en altijd opzoek naar verbeterpunten en kansen.

Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring met je mee:


  • Bachelor werk- en denkniveau;
  • Studie richting Logistiek / Supply Chain Management of gelijkwaardig door ervaring;
  • Uitstekende vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel verbaal als geschreven;
  • Goede vaardigheden in Microsoft Office


WAT BIEDEN WE?


Bij CEVA is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ambities. We bieden volop doorgroeimogelijkheden en denken in kansen. U ontvangt het volgende;

  • Marktconform salaris (op basis van kennis en ervaring);
  • Een vast contract;
  • Maaltijdcheques twv € 8;
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering;
  • Mogelijkheid tot deels thuiswerk met thuiswerkvergoeding;
  • Arbeidsvoorwaarden conform onze eigen CEVA CAO;
  • Interne en externe douane opleidingen
  • Diverse carrièremogelijkheden;
  • Een dynamische werkplek met gedreven collega's;
  • Een informele en transparante bedrijfscultuur.


Solliciteer direct via onderstaande knop of neem voor meer informatie contact op met Kristof Hendrickx, Corporate Recruiter, via kristof.hendrickx@cevalogistics.com


As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال