STUDENTERMEDHJÆLPER MED FLAIR FOR KOMMUNIKATION [Denmark]


 

$ads={1}

Har du lyst til at supplere dit studie med erfaringer i en stor organisation? Har du gode kommunikationsværktøjer og løser du opgaver med omhu og sans for detaljen? Så er jobbet som studentermedhjælper i afdelingen Medlemsforhold & Foreningssekretariater måske noget for dig.

Vi søger en dygtig og engageret studentermedhjælper til at varetage en bred vifte af opgaver inden for kommunikation, webudvikling og diverse ad hoc-opgaver. Den ene dag skal du håndtere fakturering, den næste skal du indtaste data i Excel og dagen efter er du kreativ medarbejder, der skal optimere kommunikationen på Facebook og lave engagerende nye opslag. Derfor er det allervigtigste for os, at du har lyst til at løse forskellige typer opgaver, og har en positiv tilgang.

Arbejdsopgaverne vil f.eks. bestå af:

  • Udvikling af opslag og monitorering af Facebookside
  • Udvikle og vedligeholde hjemmesider i Squarespace
  • Assistere med planlægning og eksekvering af events og konferencer
  • Håndtering af fakturering i Schilling-systemet
  • Oversættelse af artikler fra engelsk til dansk
  • Korrekturlæsning
  • Udforme informative og engagerende artikler
  • Evaluering af arrangementer
  • Overvågning af kampagner og analyser af resultater
  • Håndtering af tilmeldinger til arrangementer

Vi forventer, at du er:

  • Omhyggelig og detaljeorienteret
  • Kreativ og nytænkende, bl.a. i forhold til markedsføring på sociale medier
  • God til at bevare overblikket, har ordenssans og lyst til administrative opgaver
  • Fleksibel og service-minded

Det er desuden en fordel, men ikke et krav, hvis du på dit studie har beskæftiget dig med kommunikation til forskellige målgrupper på forskellige platforme, samt har erfaring med hjemmesideredigering. Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående uddannelse og er på din bachelor. Jobbet vil have primær tilknytning til fjerkræsektoren i afdelingen ”Medlemsforhold og Foreningssekretariater”.

Arbejdstid:
10-15 timer pr. uge inden for normal kontortid fra 08.00 til 17.00. Du vil dog også skulle være med på events, som er udenfor København. Vi er fleksible i forhold til dine eksaminer og forventer omvendt, at du er fleksibel og kan tage flere timer i spidsbelastningsperioder.

Løn:
Lønnen er afhængig af, hvor langt du er på studiet.

Yderligere oplysninger:
Områdedirektør Klaus Jørgensen på telefon 27 24 56 63 eller chefkonsulent Anina Kjær på telefon 30 17 88 90.

Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning og CV, senest den 1. august 2023 kl. 12.00. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 32/33.

Om os:
I Landbrug & Fødevarer har vi en uformel omgangstone, hvor arbejdsglæde spiller en væsentlig rolle. Vi udfordrer hinanden dagligt, sætter kvaliteten i vores arbejde højt og skaber værdi og resultater for vores medlemmer og kunder i alt, som vi gør.

Når vi rekrutterer i Landbrug & Fødevarer lægger vi først og fremmest vægt på din faglighed og din personlighed. Men vi er også en arbejdsplads med plads til forskelligheder og vi betragter mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordres alle med de rette kompetencer til at søge - uanset etnisk tilhørsforhold, religion, kønsidentitet og alder.

Det danske fødevareerhverv har en vision om at være klimaneutralt i 2050. Sammen med vores medlemmer fra landbruget, fødevare- og agroindustrien, vil vi vise, at der findes en økonomisk bæredygtig vej til en klimaneutral fødevareproduktion. Som repræsentant for hele fødevareklyngen, der understøtter 180.000 arbejdspladser og en årlig eksport på 196 milliarder kroner, repræsenterer vi en værdikæde med tyngde og vilje til at finde løsninger på verdens klimaudfordringer i tæt samspil med resten af Danmark.


Frist:
01-08-2023, 16:59
Tiltrædelse:
August 2023 eller efter nærmere aftale.
Kontaktperson:
Anina Kjær
Chefkonsulent
akj@lf.dk
+4530178890

Lokation:
Axeltorv 3, 1609, København, Denmark

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال